pitcure

pitcure

Friday, June 8, 2012

happy birthday my lil princess


hari ini hari lahir ini budak....NUR AMINAH MAIMUNAH...genap 1 tahun pukul 10.30pagi ni...

lahir di Hospital Sultanah Bahiyah, Kedah...sekarang ni Meena dah pandai berdiri, merangkak, merajuk...yee..merajuk paling die pandai...

Meena ni manja sikit pantang nampak aku bangun berdiri atau hilang dari pandangan die akan merengek...pastu kalo bapak die gah berdiri sibuk die tekedek-kedek merangkak mintak dukung...kalo die malu atau mengada-ngada die akan sembam muka ke badan kite atau ke atas tilam...

Meena ni kuat makan pantang nampak orang makan mesti die datang...kadang-kadang sanggup tinggalkan maianan...cakap pasal mainan Meena tak de mainan lagi..sume mainan si abg die je...(ala baru 1 tahun bukan tau main sangat pun)

Anak aku yg ni suka main tampar-tampar muka n gigit orang...noti k...kekadang tu die sesuka hati je sepak muka abg die gah tido...tapi adat la sebab abg die pun suka kacau die...

Dan dasar anak perempuan kan pantang mak atau bapak die kat dapur mesti die sibuk datang...kuarkan mangkuk la...macam-macam la...die jugak rajin kemas baju...habis die punggah sume barang...

Apa lagi la aku nak story pasal ini butak tecik ye...yang jelas ibu sayang adik..ye sayang ketat-ketat..(asal ketat aku pun tak paham...lemas ok!)...

Tak sabar nak tunggu die besar and nak kongsi story dengan die...hihihihi..

Babai nak sambung kojo..PA bos dah dok 2 3 kali lalu meja aku...hihihihi

No comments:

Post a Comment