pitcure

pitcure

Monday, March 28, 2011

DemAM.....

pitcrte ni bukan anak aku....thanks google...
ari ni aku nk cerita pasal my lovely son NURSHALL DANI....
semalam masa ak mek die kat pengasuh die die dah start demam.....
tp dalam demam demam die masih aktif mengejar buih2....tp bila tibe d umah die dah start lembik...pukul 7 die dh megengek nak susu....pastu ajak aku baring gan die....lepas minum susu die pn tetdo n aku rasa badan die semakin panas....
aku pn pe lg ak tuam kepala die gan tuala sejuk n die nangis x nak....pastu aku terus tidak dibenarkan bgin dr sblh die cz if ak bgun die mula merengek....
laki aku plak balik lewat mlm 2...dlm kul 10.30 p.m bru die balik....
laki aku balik je ak ajak die pg kedai beli koolfever cz nk krgkn panas die...bukan x moe p klinik tp ubat yg ari 2 die demam pn masih byk lg dlm freez...
masa kuar umah 2 dani merengek tp masa dlm kete die suka gile...n panas badn die kurg...ak pn lega la sket...
balik kedai die aktif mcm biasa....n panas smakin kurg....tp kul 3 pg badan die panas balik n mase ak hantr die kt tmpt pengasuh suhu bdn die still panas...huhuhuhu...anakku.....
kalo petang ni x ok gak maknanya ke klinik la kami....

P/S : bila anak sihat n aktif kite letih tp bila anak demam or x sihat kita risau....

No comments:

Post a Comment