pitcure

pitcure

Sunday, May 22, 2011

bermain di taman permainan....

seperti semua parent aku juga akan cuba meluangkan sebanyak mungkin masa untuk anak tersayang....aku akan cuba meluangkan masa kalo tak banyak sikit pun jadi la...so disebabkan aku ni kurang masa...(kurang la sangat)...so petang lepas aku ambil anak aku dari nursery aku akan singgah di playground yang memang hari2 kitorang lalu...tp bukan la setiap petang sebab aku pn malas gak nak stop hari2...

so nak di jadikan cerita last few weeks ak bawak anak aku main kat playground tu....
n ni la pitcure2 yang ak sempat snap....
(time ni baru tibe n aku pon suruh la die pose sikit...)

tp x byk pn pitc yg ak snap...
korg layan je la pitc2 ni....




(mase ni dani sibuk dok tgk kt bdk2 lain main...naik pnat ak panggil die wat x dgr je...)

No comments:

Post a Comment