pitcure

pitcure

Wednesday, May 25, 2011

Cuti Kerana Malas....Teruknya saya....

Hari ini saya cuti...sebab???
hurmmmmmmmm.....
x dok sebab...tah la rasa lemau je pagi td nak p keje...
lagipon td lupa nk suh en suami tinggal kn money untuk bfast n lunch plus i x dok masak nasi for lunch nant...
bila tgk jam dh kul 8.40am x sempat dah nk masak nasi...
tp bila dh tibe waktu 10 am...jiwa rasa x tenteram plak bila x p keje,....
dlm hati berkata2...kalo p keje td kan best...
hohohooho......
so ari ni aktiviti bebas saya adalah mengemas rumah...x la kemas sgt cuma sesi menyorokkan barang2 ke tempat2 yang tersembunyi sahaja...
tp bahagian dapur and tiolet x siap kemas lagi...
petang nanti la sambung....
hehehehe...
td encik suami talipon n ask saya keje ke x...
saya dgn cuak nya ckp x keje n mula la ie bising di telinga saya...
nape x keje....n bermcm2 lagi la...
ye la kalo sy x keje n x dok mc maka gaji saya akan dipotong RM26 hingget...
hooohohoho.....
2 la ikut sgt hasutan syaitan last2 nyesal lak x gi keje....
sedih n hiba.....:(
ooo...bila x keje ni DANI pon saya x hntr nursery...
so die ada bersama dgn saya tp dr pagi td die tdo x bgun lagi sebab mlm td die tido pukul 4 pagi u olls.....
tah pe la yang die buat saya pn x pasti sgt...sbb say kdg2 terlelap gak dlm dok tgk2 die...
hihihihihi...:P
mak x larat noks...
apa2 pon rasa nyesal gile x keje....
nyesal....hohohoho.....


p/s : dah try untuk keje full time bulan ni tapi gagal.....salah sape?????

No comments:

Post a Comment