pitcure

pitcure

Tuesday, May 24, 2011

menanti...x sabo....




lama ak x cite pasal kandungan aku skunk....
dah masuk minggu ke 38 dah kandungan ak....n dah scan pun...doc ckp baby gurl....amin....
bila aku ckap encik suami yg kami bakal dapat baby gurl terus die memikirkan apa namaa nak bagi pada baby ni...n die cakap nak bagi nama NUR AMINAH MAIMUNAH....gabungan nama arwah mak n nenek die...aku pun ok je la....NUR AMINAH MAIMUNAH....nanti panggil nur....
tetibe feeling cam Nur Kasih plak...hehehehe...
bila dah nak dekat due ni makin malas plak nak p klinik....hohohoho....letih r....p wat benda yg sama je...timbang, test urine, ambil darah, jumpe nurse cek jantung baby....n kalo perlu jumpe doktor...
kalo x ramai x pe tp kalo time ramai org sesak gak la....penat nak tunggu....nk dekat due ni ak pn rasa malas je...asal balik keje nak tdo dulu pukul 8 baru sibuk nk kemas umah n masak...kdg2 2 call en suami ckp mlm ni mls nk masak so sila la beli makanan....hihihihi...letih la....
bila kami dpt tau bakal dpt baby girl...tetibe tepikir mcm2 benda nk kena beli....baju gurl x dok...sbb ank sulung aku kan lelaki....so mcm2 x beli lagi....antaranya

barang tok baby :
  • lampin
  • botol susu
  • baju tdo
  • baju lubang2
  • pampers
  • berus basuh botol
  • buaian baru
  • tisu basah
  • cotton buds
  • set mandian
  • stokin
  • losyen
(mcm sume nak beli je...)

barang tuk ibu:
  • kain batik
  • set lepas bersalin
  • bengkung
(2 je kot....)


ak myb due 5/6/2011.....tinggal lg 2 minggu je....tp umah still lg bersepah x kemas....brg2 byk x beli lg sbb en suami ckp beli bln ni...

hai x sabo nak shopping barang baby...sebab saya sudah lama x shopping....

di akhiri dgn bayi yang comel....hope anak aku pon comel cam ni....




2 comments:

  1. nur aminah maimunah?
    ada nama aku disitu...
    time kasih ye..
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. came2...ni la akibat dari nur kasih...

    ReplyDelete