pitcure

pitcure

Tuesday, May 29, 2012

apa khabar semua

salam 1 Malaysia....

lame x tulis blog..betol la nak buat blog ni bukan senang..ye la kite nak kena pandai karang ayat n nak kene rajin n selalu update...aku teringin nak jadi mcm ceeramoon, sepet, amieyna, kathyjem, filla dan ect..tp aku ni bukan jenis yg rajin up date pun...lagi2 selalu lupa pasword nk sign in blog ni...hihihihi...

ok...setelah lama x bersua dlm alam maya ni byk kes dah terjadi...mcm2 sgt la...

ari ni aku x nak tulis ape2..just nak ask kabar je..(macam la ko tu artis..) hihihihi...

untuk pengetahuan semua aku sekarang dah jadi pembaca tegar blog2 meraka yg aku tulis di atas..kekadang tu sampai leka di buatnye..n kekadang sampai addict nak baca blog diorg..(korang jgn nk pehrasan artis sgt k...hihihi...jgn marah rrr...)

cukup ari ni sampai sini esok kite update lain pulak k....

lastly

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
'
"
"

"
"

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
'
"
tenyeh2 mata..kantuk ni...huarghhh....


No comments:

Post a Comment