pitcure

pitcure

Thursday, May 31, 2012

lamb die memang terbaeeeeeeekkk


haaa...lap sikit air liur tuuuu.....
macam mana menggoda iman korang tak burger ni...
dengan mustard yang melimpah ruah ditambah lettuce yang segar...
siap ada devondale cheese lagi...
patty 2 keping....double beb double....

aku yang upload ni pon dah terliur
walaupun dah kenyang makan nasi
tapi burger ni memang sedap...
nak tau burger apa..
ni la dia
-
-
-
-
-
--
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-

mesti korang tak pernah dengar kan...
x pe meh aku bagi tau
darabif burger ni wholly owned by bumiputera (maksud den melayu la)
patty sume di diusahakan keluarkan sendiri....die ada kilang sendiri la maknanya
apa yang terbaek kat darabif ni...
ok meh aku suggest kat korang k

menu terbaek die lamb la...apa-apa yang berkaitan dgn lamb memang best
beef die pun ok...restaurant ni satu-satunye yang da 2 jenis daging
satu mean satu lagi lean...so korang boleh choose mana korang suka makan
chic die pada aku boleh laaaa...sebab aku kalo burger ni chic aku x layan sangat
daging die pun tebal 75gm and 120gm...tebal tu...

aku dok cite burger die tapi address aku x bagi kan..
korang boleh jumpe restaurant ni kat wisma cosway...senang je...


agak kalau malas nak masuk kay yel korang pi la tesco or carefour beli kat sana...

last sekali
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


No comments:

Post a Comment